måndag 23 mars 2009

Ny vecka

Helgen har passerat, i vanlig ordning i raketfart och det är måndag igen, men jag tycker ändå jag har hunnit med en hel del plus att vila.
Jag har den senaste veckan varit så sjukt trött. Inte riktigt likt mig och även om jag sover som en stock på nätterna har en trötthet just på eftermiddagarna slagit ner som en smärre bomb över mig och jag har lixom gått på halvfart de sista timmarna på jobbet.
Förmodligen är det väl vårtröttheten, fast ska man inte bli pigg när det börjar ljusna?
Konstigt det där..

I lördags fick vi i alla fall upp hyllorna i badrum/tvättstugan och det blev SÅ bra.
Bilder kommer framöver, vet att några av er är nyfikna.
Efter fix och plock med det, var jag bara tvungen att gå ut och gå en promenad då det verkligen var vårväder och det var riktigt skönt ute. (Stegmätaren hamnade på en ca 7000 steg efter den dagen)
Kvällen var lugn och vi hann avverka hela tre filmer, sen var jag så trött så ögonen gick i kors.

I går gick jag (så klart, allt för stegräknarens skull) till Vällingby Centrum och kikade runt lite. Finns en massa fint i härliga vårfärger ute i butikerna så till helgen kanske det kan inhandlas något nytt när jag ska träffa Pia. Skulle bli väldigt förvånad om vi kommer hem med tomma påsar. *fniss*

Idag har jag mailat med Susanne som filurar fram en massa roliga saker.
Gå gärna in under Heminredning & Pyssel och klicka på Susannes Pyssel.
Jag har beställt två st maränger och en bakelse som jag tänkte lägga i min glasklocka på fot.
Sen kommer det även komma hem en rosa Priscilla som ska bo hos oss.
Hon är så söt så man dööör.

Inga kommentarer: