söndag 1 mars 2009

Mörbultad

Att bli överkörd med en ångvält, ja så känner jag mig nu på ett ungefär..
Har ont i hela kroppen efter gårdagens flytt.
Trodde faktiskt inte det skulle vara så pass jobbigt när vi som tur var slapp bära ner möbler och alla kartonger in i bil, färdas någon annanstans och sen ut med allt igen.
Nu var det ju bara att bära in det i nästa lägenhet på samma plan.
Men med fem starka viljor och prylar i överflöd blev nog alla rätt slut framåt 19-tiden, då hade jag och D-man hållt på sen kl 11 förutom en kort kaffepaus med nybakade bullar samt Mc Donken senare (vilket jag kommit på smakar absolut ingenting,)
Framåt 19-tiden drog vi hemåt och tog svärmor med oss som ska vila upp sig några dagar, få nya krafter och sen åka tillbaka och styra med sin järnhand. ;-))
I lööve my greek family. De är galna och fullkomligt underbara!!
Tror det blir kalasbra för dem att få större och få ett gästrum/kontorsrum och få ordning på alla saker. (Förhoppningsvis slängs lite oxå..)

Kvällen gick sen åt att kika på melodifestivalen, tyckte Agnes var ett bra val, men gillade även Sarah. Sen såg vi en urdålig film "Blindness" som jag inte gillade alls.

Nu ska jag själv dricka lite kaffe och sen se vad den här dagen har att erbjuda. Verkar ju vara ett fantastiskt härligt väder ute så man ska nog försöka ge sig ut en sväng.

Inga kommentarer: