söndag 15 mars 2009

Kickoff och party efteråt

Var iväg på en mycket trevlig och rolig kickoff igår i Salénshuset på Norrlandsgatan.
Där möttes vi av Janne som i vanlig ordning står för fixandet av våra personalfester.
Vi fick kaffe och smörgås och sen var det lite allmän info om vad fokuset ligger på inför 2009 samt ett grupparbete som bestod av att ta fram styrkor och svagheter som finns inom våra olika avdelningar och vad vi kan göra för att förbättra dem.
Kl 18.30 skulle vi infinna oss en bit bort på samma gata, närmare bestämt i det gamla diskoteket Fontainebleau som spränges på 80-talet.
Vi hade lite tid över innan vi kunde vara på plats så några av oss gick över till Norrmalmstorg och "muttern" där det varit ett fik förut men nu var restaurang vilket var trevligt då vi kunde ta oss ett glas att dricka i väntan på självaste partyt.
Väl inne i festlokalen möttes vi av "Don Johan" i tjusig "maffiakostym" och fick en glas champagne att mingla runt med.
God italiensk buffé och gott rödvin bjöds det på till middag och efter det lilla kalaset fick vi en bunt sedlar (papperssedlar med Don Johan på) att spela Black Jack för. Eftersom det inte är min allra starkaste sida (inget intresse av det heller) överlät jag det till dem som tycker sånt är kul.
AG, Ulrika och jag minglade mest runt eller var uppe och dansade till det suveräna husbandet som spelade en hel rad med gamla godingar.
Idag har jag nästan lite träningsvärk av allt stuffande, men det var det värt eftersom jag hade en sån himla trevlig kväll. :-)

Om du vill se bilderna från partajet, klicka på titeln ovan eller gå till bilder och välj Dman & Jess.

Inga kommentarer: