söndag 12 april 2015

Söndags-trevligheter

Förmiddagen bestod av bakning till dagens House of Lola visning. Kärleksmums och moccarutor blev det plus "köpekakor".
Tror vi var 11 st totalt och jag tycker vi hade en väldigt trevlig söndagseftermiddag!
Det var nog tur att det var mulet och storm ute annars vill nog folk helst vara ute en söndag så här i mitten av april.☺

D-man och Alexios drog i väg och shoppade och hade behövlig egentid medans Georgia charmade alla genom att vara provdocka och testa alla Lola mössorna medans Sofia körde visningen. Min sötnöt!!
Som vanligt glömmer jag bort att ta bilder, så jag bjuder på min "dagen till ära" outfit. Just a singlet i dove peach under en gammal som gatan blus från Cubus och så favorit byxan My choice i dove peach som nu beställdes i grått. Testar även en Jowly top i green grey. Som värdinnegåva nu i april en valfri Simply tee som jag tog i "greenish".

Lägg till bildtext



Ovan 3 bilder är lånade från
House of Lola

Inga kommentarer: