onsdag 1 april 2015

Onsdagsfix

Vaknade och hade noll lust till någonting i morse, då blir man rätt förvånad när man tar sig ut på en promenad till Vällingby och gör en massa ärenden, tar en fika och avslutar med en långpromenad där Georgia somnar och sover sen nedbäddad i vagnen i ytterligare 1,5 timme i hallen. Amazing!!
Underbart att få sitta med en kopp kaffe vid datorn och njuta av tystnaden.

Ett av mina ärenden var att hitta strumpbyxor till lördagens bröllop vi ska gå på. Twilfit tänkte jag då, de måste ju ha bra och ett stort utbud. Men icke, den färgen jag ville ha till min klänning fanns så klart inte i storlek och var en "sommarstrumpbyxa" enligt försäljaren och gick inte att beställa nu. Eeeeh??
I mitt tyckte helt galet knasigt så hon fick inte sälja nåt till mig utan jag gick till Åhlens istället. Där var det dessutom 10% på allt så jag slog till på två par, ifall det ena går sönder. ☺
Tog en fika på Massagotti innan lunchrusningen började och sen blev det hemfärd.

Blev så störd idag och att jag blir störd  och lägger energi på det.
Fick en kommentar idag, är du gravid igen, hehe?? Nää det är jag inte och om du nu tycker jag ser tjock ut kan du hålla det för dig själv..baaah
Är så känslig för sånt här då jag sen jag var liten alltid fick höra hur tjock jag var av min farmor. Tycker att jag nu, över 40 skulle klara mig från sånt, men icke!!
Till saken hör, att denna person är jättekraftig själv, så shut up och gör nåt själv i sånt fall innan du slänger kommentarer omkring dig!!

Inga kommentarer: