lördag 18 april 2015

Skön lördag

Har känt mig pigg och glad idag (fast jag sover alldeles för lite) kanske för att två veckors förkylningen nu börjar ge med sig, äntligen!!
Drog på mig en Make a wish klänningen i indigo med leggings till och en Sally shawl i lollipop, allt från HoL och när D-man och Alexios kom hem efter att vårstädat bilen åkte vi till gammelfarmor Doris. 98:a-åringen, hon orkade inte ta emot besök idag, men för en gång skull sa jag ifrån och sa att vi kommer ändå. En snabbis, vi kan ju väldigt sällan bara åka när hon känner för det. Oftast infaller det på vardagskvällar och då har man fullt upp med annat. Hon blev så klart glad att vi kom så det känns skönt att jag "bestämde".

Efteråt åkte vi till thia och thios och blev bjudna på mat och de fick gosa med barnen. 
Nyss hemkommen och nu är jag trött, men i förmiddags såg jag så här pigg ut... ☺



I morgon fm ska jag hem till denna tjej på ett "förmiddagsspa", Forever living produkter ska visas (och de gillar ju jag) hälsosmoothies och make up utlovas. Ska bli trevligt!
Mindre kul kanske att bikinin ska med...gaah vet inte ens om jag har någon som passar hahaha..

Inga kommentarer: