söndag 19 april 2015

Söndagsevent

Var till Diana idag och fick en visning av Forever Livings underbara produkter av Pernilla samt Diana som precis blivit återförsäljare.
Skönt att gå på ett event där man känner till produkterna och hur bra de är. ☺
Tack för en mysig stund idag!

Mala som också var med blev liksom jag nyfiken på detta Forever F.I.T kit. C9 som ger kroppen en omstart på nio dagar. Passar mig som känner mig trött och degig i kroppen, men framförallt att försöka bli av med mitt enorma sockerberoende för ett tag.

Paketet innehåller: Aloe Vera Gel (juice), Vaniljpulver till shakes, Forever fiber, Forever Therm (tabletter), handbok och ett måttband.

Bild lånad från foreverliving,se


Skönt med en stund egentid!
Klädd i olivfärgat linne och byxor från HoL, blus som
jag fick av svägerskan igår och halsbandet Feather you, HoL



1 kommentar:

Unknown sa...

Hej! Jättemysigt att träffas idag! Lycka till nu, hör gärna av dig om du har frågor. Vi ses snart igen hoppas jag. Kram Pernilla