fredag 24 april 2015

On the road

Tidigt sisådär klocka 5 packade vi in oss i bilen för avfärd mot Koster. Mitt älskade Koster som jag längtat efter dig!!
Resan gick över förväntan, inga kräkattaker från något av barnen, lugn trafik och en hel del sovstunder.
Georgia behövde verkligen sova då hon sov oroligt i natt för så klart har hon blivit förkyld och hostig lagom till resan.
Detta gjorde i sin tur att jag sov dåligt plus att jag kollade klockan tusen gånger, minst för att inte försova oss.
Så idag har jag varit inte bara trött och retlig, utan fick någon slags kramp i rygg/överkropp som släppte tack och lov, men även en släng näsblod. Blöder aldrig näsblod, jo några gånger när jag var gravid (det är jag inte nu) utan veckan och gårdagen har satt sina spår i denna slutkörda kropp.
Innan båten lämnade hamnen i Strömstad hann vi med en pizza och ett glas rött. Tyckte jag var värd det. ☺
Nu sitter vi uppkrupna i soffan, börjar bli varmt i huset, men man är ändå frusen då vi är trötta och sega efter resan.
Så mitt andra glas rött gör nog att jag sussar skönare i natt.

Älskar mitt "Feather you" halsband
från House of Lola


Bytt om till Eastern pants (HoL)
varma sockor & tjock tröja.
Vinet smakar maagiskt!


Inga kommentarer: