torsdag 9 april 2015

Påskäggsminnen och lite nytt

Alexios fick nog uppåt 7 påskägg, från oss, från yaya, thia och thios och bror med familj så han är meeer än nöjd. ☺
Själv har jag ätit väldigt lite godis denna påsk, inte likt mig då jag är en riktig godisgris och inte direkt bangar om det finns.
Kommer ihåg när jag var runt 10 år och fick ett påskägg med bara luktsuddigum av min moster. Fattar ni hur glad jag blev?
Det var i min suddigumssamlarperiod och få så många i ett ganska stort ägg var ju höjden av ren och skär lycka. Så stor att jag glömde av godiset i de andra äggen.
Mitt "egna" ägg till mig själv består av ett halsband från Ajlajk. Har ett grått sedan tidigare och har velat ha ett rosa sedan en tid och så blev det ett nytt doftljus, Lavender Lane från ett märke som även det är helt nytt för mig. BridgeWater.
Passade på då jag fick ett påskerbjudande på 20% på ett köp som gäller denna vecka hos Ombonat så då slog jag till.
(Bilderna nedan är lånade från Ombonat)
Recension på doftljuset kommer framöver.




Inga kommentarer: