lördag 8 november 2014

Värmeomslag & vin

Jag är ju med i Buzzador och anmäler mig på roliga saker som jag tycker kan vara spännande att prova.
Idag kom ett paket med ThermaCare värmeomslag. Ett plåster utan läkemedel som man kan använda på t ex onda nackar, ryggar eller handleder.
Vilken tur att min första "patient" blev D-man som dras med nackspärr.
Han tycker hittills, efter bara några timmar att den fungerar riktigt bra.
Plåstret kan sitta upp till åtta timmar.
I morgon blir det min tur att testa!

Dagen har annars ägnats åt storhandling och diverse plock hemma då brorsan och familj kommer och fikar i morgon. Kan vara trevligt om de slipper hoppa över högarna.
Nu ska jag sätta mig i soffan och fortsätta zippa på vinet som jag provade igår. 
Ett nytt för mig och riktigt gott, med mycket smak. Tror det kostade 109 kr.


Inga kommentarer: