torsdag 13 november 2014

BVC-besök & nya skor

Idag var det dags för ett BVC-besök för Georgia hos Charlotta. Åh vad jag gillar henne!!
Allt var bra med lillfisan, växer och frodas som hon ska och när Charlotta frågade hur det var med mig kom tårarna.
Dessa "förbaskade" tårar som tränger fram i tid och otid. Men den här hösten har varit tuff utan att egentligen kunna sätta finger på exakt vad och vi kom överens om att jag ska boka en tid hos deras psykolog för att "prata" av mig.
Gick ju för några år sedan när det var som tuffast med mamma och det var så skönt att få någon utomståendes perspektiv, som inte känner mig och min familj. Så det är dags för en ny runda helt enkelt.
Drog en repa i Kista efteråt, innan lunchkaoset började. Var en sväng på Indiska och köpte på mig några strumpbyxor, gillar verkligen dem och haft dem i några år nu.
Hittade även ett par Rieker kängor i skinn med ulligt foder som värmer foten gott. Och så en rejäl sula på det så jag undviker platt fall och brutna leder. :-)

D-man kom hem ikväll, med en present..
Tack darling!!

Iconic dress & loveopard shawl från HoL blev dagens outfit.

Rieker känga "Sydney" från Nilsons

Förbrukar några såna här per år så det kunde inte bli en bättre present. ♥

Inga kommentarer: