söndag 9 november 2014

8 månader & Fars dag idag

För 8 månader sen låg jag på BB och jobbade för fullt med att klämma fram en unge. :-)
Klockan 12, prick tittade du ut och det var den starkaste kärlek på studs!!
Innan hade jag tvivlat, hur ska jag kunna älska ett till barn lika mycket som min förstfödda??
Idag blir du alltså 8 månader, tiden går så fasligt fort och även om det är stunder då jag helst vill skrika av frustration så är det desto mer stunder av ren och skär lycka. ♡

Grattis min älskling på 8 månaders dagen. Jag älskar dig mer än ord kan beskriva!!

Vi firade även pappa i morse, till frukost fick han ett kort med texten "Världens bästa pappa" och två namnarmband.

Snart får vi fikabesök, ska få träffa mitt äldsta brorsbarns flickvän för första gången. Såå spännande!!




Inga kommentarer: