fredag 28 november 2014

Egentidsboost

Midnatt, igår kväll var jag på julbord med jobbet. Tvekade innan om jag skulle gå. Nu när jag är konsult kan jag tycka att det är lite tråkigt att gå själv och inte veta "vem" man hamnar med. Som tur var löste det sig alldeles utmärkt då Linda dök upp tack och lov och vi hamnade tillsammans på samma bord som tokiga spralliga Kristian. Mycket fniss och allvar hann vi med under kvällen. Hann tyvärr inte prata så mycket med min chef som satt vi ett annat bord. Hon fick sitt första barn i maj och är också mammaledig så det hade varit kul att prata med henne, men det får bli en annan gång helt enkelt.
Italienskt julbord blev det och såå mycket gott. Det bästa var nog den italienska glassen som fanns som efterrätt. To die for säger jag bara. Sååå god!!

Behövde verkligen dessa timmar av egentid. Att få klä upp sig, åka buss och tunnelbana alldeles själv, strosa Odengatan ner, när hände det sist?? och sen få tjattra och äta och dricka gott. Nu är jag sååå mätt. Blir svårt att somna tror jag.

Mörka kläder så det är svårt att se exakt, men
det är Ivory dress HoL, svart tunn kofta Åhléns
Skinnstövlar och smycken HoL & Edblad 

Inga kommentarer: