fredag 28 november 2014

Lilla julafton för en Lola-nörd


Var och hämtade ut ett stort House of Lola paket idag då min och P:s beställning i söndags redan kommit. Hurra!!
2,92 kg vägde det lilla paketet minsann!!
Skyndade mig hem och provade igenom det jag beställt. Tror det mesta blir kvar.
Måste dock bestämma mig om jag ska gå ner i storlek i Make a wish klänningen som nu fått lång ärm och vilken färg som är bäst, green grey eller dark grey eller om en eller båda skickas tillbaka.
Starstruck pants blev jag förälskad i. Hur jag kunnat missa den byxan under hela hösten är en gåta..??Och så Honey sweater i Autumn rose. Mumma!!

Går väl inte att missa att jag är ett riktigt Lolafan och kan konstatera att ca 70% är övervägande Lolakläder i garderoben sen starten 2009. :-)

Nu väntar soffan och fredagsmys, härligt med helg igen!

Ett paket kommer lastat med...
Make a wish dress m lång ärm i greengrey, tror den
andra i grått blir kvar..


                            Honey sweater i autumn rose & Starstruck pants.
                                                                  Love it!!



En finfin kokbok med plockmat dök upp som gåva + ett linne, kuddfodral och sjal.
Är man bra kund så är man!!


Inga kommentarer: