lördag 15 november 2014

Risig

Ont i kroppen idag. Denna förkylning går mig på nerverna. Ena dagen känner man sig bra för att i nästa ha ont i halsen.
Idag vaknade jag upp med ont i hals, huvud och kroppen värker. Baaah!!
Så trist att känna sig opigg!

Tog mig iallafall till affären så Alexios fick några lördagsgodisar och handlade så det blev någon middagsmat.
Korvgryta med spaghetti, jaa har man barn så har man..haha men skar ner några olika korvar, några starka och några svaga så vi alla kunde äta. Helt ok blev det.

Annars har det inte hänt speciellt mycket. Myst inne och ska nu hoppas på att få se en film om jag har tur. Fast alla ggr hittills har jag fått se en halv ungefär för Georgia alltid vaknar när det är som mest action eller mest spännande. :-)
Sen hoppas jag att det blir en bra natt så jag vaknar piggare i morgon!!

Mormors gamla fina tårtfat blev ett stilleben.

Köörvgryta ala Jessica  till :-)

Inga kommentarer: