fredag 21 november 2014

Fredagsfeeling

Första dagen på evigheter som jag velat fixa hemma, ja förutom det vanliga plockandet då som aldrig tar slut. Som en evighetsmaskin skulle man kunna säga.
Köpte några nya kuddfodral på Åhléns i grått och grönt. Blev fint tycker jag.
I veckan kan man börja julpynta så smått också. Det blir mysigt, har börjat älska julen mer och mer. Kanske för att man nu har barn och vill göra mysigt även för dem. Mamma pyntade alltid mycket och så hade vi gran fram till jag var 15 eller nåt sånt, sen blev det en liten en, mest för att ha ett träd inne och få julkänslan. :-)
Såg den sötaste lilla julklänning på Åhléns också. Bedårande!!

Ettt ljus från Volspa har fått brinna länge idag. Luktar fantastiskt!!
Persika, Nektarin och krossade vaniljbönor om jag ska tolka texten på. Är ingen fantast av "vaniljiga" dofter, men passar i denna då det blandas.

Min lilla rosa leopardtjej har hjälpt mamma och piffa, på sitt sätt..Hon drog ner kuddarna på golvet. Passade visst bättre där tyckte hon. :-)

Dagens outfit bestod idag av Gina jeans (som jag nu helt plötsligt får på mig igen, hurraaa) just a singlet loveopard från HoL, blus H&M och loveopard Sally shawl också från HoL.






Inga kommentarer: