torsdag 26 juni 2014

Tror det inte förrens jag är på plats


Idag hade tv-killen ringt till D-man och sagt att någon dag nästa vecka åker han ut till ön och installerar vår nya antenn. I can´t believe it´s true!!!
Vi har ju haft dålig bild så länge jag kan minnas, men de sista åren katastrofalt då den vi har verkligen sjunger på sista refrängen samt att de bytt frekvenser så vi har bara haft TV4 och TV6 och inte ens de vid dåligt väder, för så fort det börjat regna så är det kört och bilden försvinner helt.
Och det är ju just vid dåligt väder som det är skönt att ha TV:n, och speciellt nu när man har kids.
Hoppas hoppas det blir bra, ska bli spännande och se hur det blir. ☺
Vi har bett vår granne att vara med så han inte ramlar ner från taket... hahaha, skämt åsido, men det är allt lite läskigt med vårt gamla hustak.

Glad att det inte är jag som ska upp...
(bild lånad från dinbyggare,se)

I morgon ska jag till BVC med Georgia och sen blir det en fikaträff med gamla kollegor på mitt förrförra jobb och sen är det helg igen. Skööönt!!

Dagens suddiga:
Lady Bird top "Zebrano" HoL
Just a singlet linne "Champagne" HoL
Skönaste viskosbyxan från Soaked in Luxury 






Inga kommentarer: