tisdag 10 juni 2014

Farlig grupp

Har ju två provkollektioner från House of Lola att sälja ut och haft mycket kvar som jag varit lite orolig för att bli av med. Den från hösten allra mest då jag gick på sparlåga pga graviditeten. Orkar inte hålla på med bud på Tradera, men så fick jag nys om en Köp och sälj grupp på Facebook och har nu lyckats bli av med nästan allt. 

Dessutom har jag blivit helt fast för jag har hittat en massa godbitar till mig själv så det första och sista jag gör på dagarna är att kika in i gruppen och spana efter plagg.
Helt galet, jag veeet, men nåt kul kan man väl få ha med FB medans alla andra spelar Candy Crush (med detta vill jag säga, att jag är INTE intresserad av att rädda liv och allt vad det är... )
Shoppa är sååå mycket roligare!! hehe
Här är två godbitar jag hittat den senaste tiden...

Stor härlig "Sally sjal" i färgen Lollipop pink

Mysig "Honey sweater" i grått


Inga kommentarer: