onsdag 18 juni 2014

Skrik & frissabesök

Alltså denna lilla bedårande dam vi fått har hittat sin röst. Oh my god säger jag bara. Hon tar så höga toner så det vibrerar i mina öron...hahaha

Idag har vi varit hos Jola så mamman fick bli av med lite ris i håret. Skönt att få det gjort så jag slipper kapa så mycket efter sommaren. Det sliter tillräckligt med sol och bad.
Jola blev dökär i Georgia och hade knappt tid för mig, men det slutade med att jag blev klippt ändå.☺

I morgon blir det en tur till centrum, ser ju ut att regna hela dan så det blir väl att ta bilen även om det vore skönt med en promenad. Ja jag får se vilket humör jag är på i morgon.

Georgia lyckades sticka ut fingret ur filten när hon sov, såg så sött ut

Dagens Lola: Lace lollipop tröja, Savannah linne, och älvasmycket,
till det mammabyxor från H&M som börjar bli för stora, tjohoo snart kan jag nog klämma ner mig i mina vanliga brallor





Inga kommentarer: