lördag 28 juni 2014

Största möjliga tystnad

Det är inte varje kväll jag kan sitta upp och bara njuta av tystnaden. Känns som lyxvara nu som jag vårdar ömt.
D-man gick och la sig med Georgia och de somnade visst båda två så jag får soffan och tv:n helt för mig själv.
Alexios är hos sin thia, vilket han bokstavligen tjatade om heeeeela morgon och då menar jag från kl 6 när han vaknade tills kl 11.30 när han och D-man åkte. Man blir lätt söndertjatad om man säger så, han varvade med att säga mamma vet du....jag älskar dig ca 200 ggr under den här tiden. Hahaha Mammas älskade pojke!!
Georgia har velat vara i famnen mest hela dagen så ni kan ju tro att jag njuter nu!
Helt själv åtminstone en liten stund till, tog mig ett halv glas rött också. Ska jag njuta ska jag göra det ordentligt! ☺


Inga kommentarer: