lördag 21 juni 2014

Glad midsommar!

Men usch en sån ruggig helg!
Jag vaknade upp förkyld idag. Inte så konstigt då Alexios varit snorig några dagar, smittat Georgia och nu är det min tur..blää
Vi åkte ju till thia och thios igår och åt gott och tog det lugnt och sov över. Kom hem på eftermiddagen, men utan Alexios.
I morse sa han till mig.
- Mamma... du, baba och ninni åker hem sen va och jag stannar hos thia??
Hahaha ja vad säger man?! Inte direkt nej då han älskar att vara där och de mer än gärna vill ha honom.
Så det blir en lugn lördagskväll med bara ett barn. Har massor med kläder på mig och ändå fryser jag som bara den.
Hoppas det inte blir en långvarig förkylning!!

Midsommarstassen: HoL klänning "Humminbird tiny dots, kofta H&M,
smyckesälvan, converse och lollipopsjalen.

Inga kommentarer: