tisdag 17 juni 2014

Ett armband

Ett armband från ungcancer låg i postlådan idag. Har så länge velat ha ett, men de gångerna jag velat beställt har de varit tillfälligt slut. Armbanden kostar 100 kr + frakt och all vinst går oavkortat till Ung Cancers verksamhet. Tycker de är så fina plus att man gör en god gärning.

    Alla armband är unika och kan därför komma i olika färgkombinationer. 
             De är handgjorda i Sverige av ideellt arbetade hjältar.
Min hand ser helt grotesk ut, men armbandet är fint.

Tagit en promenad till Vällingby Centrum, ruggigt ute och det var skönt att jag valde "lollipop" sjalen från HoL. Den behövdes! Ett sånt klassiskt typiskt midsommarväder vi har!!



Nu en kopp kaffe och underhålla lillfisan, sen är det snart dags att hämta storebror. 
I morgon åker jag till min allra bästa frissa som lyckas klämma in mig fast hon har så mycket att göra så här innan midsommar! Gulle dig!!!







Inga kommentarer: