lördag 28 juni 2014

BVC och besök på förrförra jobbet

Ja det är ju ingen tvekan om att Georgia inte följer sin kurva. Växer bra på både längden och tvären. ☺
Pratade lite mat och att vi nu nästa månad, om vi vill kan börja med gröt. Helt galet vad fort det går.
Kom ihåg när vi började med Alexios, det var verkligen gröt över hela honom den dagen. hahaha

Innan var jag in en sväng på KappAhl och köpte nya mysbrallor till Alexios. Vet inte huur många såna han avverkar, då han blivit så lång så de plötsligt hänger på halv stång eller går sönder på knäna.
Hittade även en  "Shape Up" underklänning som blir toppen att ha under alla mina favvoklänningar. Blir bättre fall på dem och det är skönt att den håller in lite skavanker.

Besökte sen mitt förrförra jobb, så kul att träffa gamla kollegor, men samtidigt jobbigt då jag var rätt arg när jag gick därifrån för mer än ett år sen. Hade ju varit där i 7 år och avslutet blev väl inte riktigt som jag trodde. Nu kändes det nästan som att jag bara var borta för att jag är mammaledig. Himla skönt att så inte är fallet. ☺
Pratade även med M-L vars yngre syster fått cancer i magen och opererat bort livmodern. Så hemskt!! 37 år gammal!. På ett halvår hände detta och hon trodde själv att hon typ hade IBS-mage, när hon väl besökte läkaren så blev det operation på studs. Undrar hur det känns bara det, att man inte gått iväg och kollat tidigare?, men man är ju så där och tror att det bara är nåt temporärt. Fruktansvärt är det hur som helst.

Idag har jag försökt städa, med en lite smågnällig tjej på armen mest hela tiden. Vi har inte varit utanför dörren idag. Lika bra det, man blir ju deppig av detta grå, mörka väder!!

Underklänning "Shape up" 299 kr KappAhl

Dagens LoL gick ton i ton med färgerna i hallen, är väldigt förtjust i grått just nu
Wrinkled leggings Savannah HoL
Native Dress HoL
Kofta H&M
Smycken HoL ,SaharaSilver och Ungcancer armband
samt Conversen som jag nästan bor i ☺







 

Inga kommentarer: