onsdag 25 juni 2014

De flesta har det på samma sätt

Fast man tror man är ensam om att ha det lite "cirkus" med att få vardagen att flyta.
Ofta när jag hämtar Alexios vill han gunga eller åka rutschkana på vår lilla lekplats utanför förskolan, det är rätt trevligt för ofta är det någon mer som är där och man får tillfälle att tjattra lite med någon förälder.
Idag pratade jag med Benjis mamma och hon behövde nog prata av sig, sådär som man lätt vill när man har en allmänt pissig dag för att man har sovit dåligt och brottas med två barn, en som är envis och kan allt själv och en annan som skriker för att den är hungrig eller har nåt i blöjan eller bara vill vara i famnen, det är då man helst av allt bara vill skrika, JAG ORKAR INTE MER!!! ☺

Varje gång sånt händer, att jag hör någon annan ha det lika tufft blir jag liksom förundrad och tänker...
Tänk att fler kan ha det som jag.. fast jag innerst inne vet att det så klart är så. Det hör ju liksom till.
Men när t o m Carolina Gynning som alltid ser så snygg och "perfekt" ut på Insta skriver på sin blogg att snälla ge mig tips hur jag ska jag klara av detta då känner jag puuuh I´m not alone!!
Även kändisarna har ett normalt liv, fast det ser så glassigt ut emellanåt. ☺

Idag har vi mest varit hemma och myst Georgia och jag. Hon sov väldigt länge på förmiddagen vilket gjorde att jag kunde pyssla lite med att sälja ut mina Lola provkläder på FB. Så skönt + att jag hittat några riktiga godbitar själv.

I morgon blir det nog också en lugn dag, det var tänkt att bror och svägerskan skulle komma förbi på en fika, men de kommer på söndag istället.

Det ska börjas i tid med både smycken och Lola hehehe



Inga kommentarer: