torsdag 10 februari 2011

Vill inte ha

mer snööööööööööööööö. Det räcker å bli över med vinter för den här gången tycker jag.
Har aldrig, vad jag kan minnas längtat så efter vårsolen och gröna knoppar på träden.

Vill lägga undan broddarna och vinterskor och släppa ut tårna i det fria...*suck*
Men nejdå, som en stapplande tant i 80-årsåldern får jag snällt vänta ett tag till...grrrr

Tantvarning!!
Nu till nåt roligare...Plutten har börjat krypa på knäna, helt plötsligt sådär...nu går det undan vill jag lova. =)
Min lilla älskling!!

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Åh har han!! Duktiga Alexios:) Själv är jag jublande glad över 2st vändningar från mr latmask förra veckan. Varken mer eller mindre, men man får väll vara glad åt det lilla. Siktar på att han börjar krypa runt 18 mån eller ngt sånt;)

Kram!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Lilla mr latmask gör lite som han vill mao...:))
Men rätt som det händer det....
Kram