fredag 4 februari 2011

Långfredag

När jag var liten tyckte jag långfredagen var den tråååååkigaste dagen på hela året. Fanns inget att göra och allt var stängt. (det var ju så på 80-talet)

Idag har det varit en riktigt aptrist låååångfredag, det enda roliga som skett är att Pia tittade förbi med en FL-leverans och jag fick fina tullisar. Gulle dig! Tack!!

Det har inte ens gått en vecka och jag är såå uttråkad, dessutom har Alexios varit riktigt gnällig, eller så förstärks det när man själv inte kan göra nåt för att hjälpa till.
Han har sovit max en timme på hela dan, vilket bidragit till en ocharmerande tre äpplen hög smurf som bara gråter och gnäller. Det enda som saknas är den blå/vita dräkten och luvan. Bhaaaaaaaaa, låt de förbenade tänderna få komma nu för det känns som det är där skon klämmer.

Joo jag älskar mitt barn mest i hela världen, även som en liten smurf. :)) Men ibland blir man ju bara galen.
Kanske en kopp kaffe el nåt annat starkt hjälper...jaa alltså till mig och inte till smurfen..

Ha en mysig fredagskväll, här vet man aldrig hur det slutar.
Tre utslagna hjältar lagom till Let´s Dance.. ;)

Söta tullisar till en suris :)

3 kommentarer:

Litenkram sa...

Men du, vafasen man är ju inte mer än human, eller hur? Klart man blir skitless av gnäll och gny och dessutom om man själv är trött och har lite ont. Helt begripligt.

Och ja, smurfar kan vara rätt jobbiga ibland, även om man älskar dem till månen och tillbaka:)

Åh, visst blir man glad av blommor! Vilka fina! Sånt kan ändra en dålig dag direkt tycker jag.

Vad snällt att Lovisa (min svägerska) får prova "väskan"! Jag har provat de flesta produkterna nu och har redan förälskat mig i en del av dem :) Beställning kommer:)

Trevlig kväll!

Anonym sa...

Jessan min kära vän. Är glad att tullisarna muntrade upp din långa aptråkiga fredag med gnällig smurf och gipsad arm. Som föregående "talare säger" så är det inte mer än mänskligt att vara less på sin lilla smurf. Ingen klandrar dig för det. Jag kommer som en blixt om du/ni behöver hjälp eller sällis.

Stora kramen från mig.

En Litenkram - Jättekul att du provat väskan med Forevers produkter och att du lånat ut den. Har du frågor eller vill veta mer om någon produkt är du välkommen att höra av dig. Kanske du med svägerska vill komma till vår lokal i stan för en SPA- eller makeupkväl? Prova, klämma och känna på fler produkter i sortimentet.

Kram Pia

Litenkram sa...

Hej Pia!

Tack för lånet! Nu har jag lämnat den vidare till min svägerska:) Har redan fått några favvisar: vilken sagolig tvål, ansiktscrubben är fantastisk och ansiktsmasken är så skön.

Jag ska höra med Lovisa vad hon känner, tycker det låter jättetrevligt:)

/Cia