måndag 7 februari 2011

Återbesök & träff med sur-Lelle

Var i morse till KS för nya röntgenbilder....dumma Lennart slet och drog i min arm för några bilders skull, när jag sa aj säger han...tycker du jag är elak...You bet, gubbtjuv tänkte jag surt.
Efteråt var det vänt och drop-in tid hos ortopeden så vi hann med en morgonfika innan det blev min tur.
Röntgenbilderna som sur-Lelle tog visade ingen förändring vilket tydligen tolkades som bra.


Den 25:e feb åker gipset av och tills dess ska jag göra lättare sysslor med handen, men inte bära eller lyfta något som väger mer än 200 gram.


Känns enormt skönt att inte behöva operera (i dagsläget iallafall) nu är det bara att hoppas att dessa tre veckor går snabbare än tåget.


Vilken tur att jag datorn... :)

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Åh vad skönt att du slipper operation (ännu så länge!). Tycker du kämpar på jättebra! Hejja hejja =)

Kram!

Anonym sa...

Härligt! Då hoppas vi att det fortsätter på samma galanta vis :-)
Kramilikram!
/ Ewa