onsdag 2 februari 2011

Redan frustrerad

F_n vad trist detta är. Längtar till måndag då nya röntgenbilder och besök hos ortopeden ska ske. Kommer inte bli roligt om det måste bli operation. Men man ska inte ta ut något i förskott...känner mig bara deppig. Var ju inte så här jag tänkt mig min mammaledighet precis.
Det är så frustrerande att inte kunna bära, byta kläder el ens byta blöja på min lilla älskling.

Idag tog vi oss en promenad i solen till Vällingby c och fikade. Stackars D-man han är helt slut av att vara heltidspappa och ta hand om mig. Men han gör ett bra jobb. :))

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Åh, förstår att det är tufft för alla nu. Alexios längtar säkert efter att få bli buren av mamma lite, D-man som tar hand om er båda och framför allt du som inte kan eller får hjälpa till. Men det blir bättre! Försöka att vila och koppla av nu, när handen blir bättre drar det igång i 120 knyck igen. Passa på att ladda batterierna. Läs en bra bok eller titta på film. Gå ut en stund själv. En bio kanske eller ngt annat man inte hinner annars:)

Anonym sa...

Åh din stackare, jag tänker på dig!
Nu håller vi tummarna för att det ser bra ut och att det inte blir nån operation tycker jag.
Du ska se att tiden går fort och att du snart kan bära, lyfta och stå i som du brukar snart igen. Massa stora kramar till dig! / Ewa