söndag 20 februari 2011

Städ och fixdag

Nu kommer man äntligen in i vårt arbetsrum...eller notera "D-mans rum" som han är snabb att säga då jag nämner något om detta rum, men snäll som han är jag får jag iallafall ha mina Mary Kay produkter i ett litet hörn...

Idag har vi iallafall lyckats rensa ut och städa upp ordentligt, så man slipper slå ihjäl sig på både in och utvägen. Det har bara tagit nästan 3 dagar, för när man ska börja med ett projekt, ja då ska Alexios äta, sova eller så har han gjort nr 2. =)
En sak är då säker, man har att göra...

Skulle även behöva en städdag av mig själv..höger hand är så torr och fnasig efter dessa 3 veckor i gips. Längtar till fredag då det försvinner, hoppas bara inte de gipsar om... :(Detta har varit den aptråkigaste månaden på jag vet inte när, ja sista månaden av graviditeten var iofs ingen höjdare, då gick man bara och längtade efter att förlossningen skulle komma.

Så här läcker är jag inte när jag städar...känner mig som ett ras just nu, snorig, dammig, rufsigt hår och sunkiga kläder...får bli en dusch, pronto!!

Hoppas ni haft en härlig helg!

Inga kommentarer: