lördag 12 februari 2011

Ca´tjing!!....

Ikväll hände nåt kul...
D-man kompis C är på besök och vi sitter framför teven, dricker kaffe och äter nybakta bullar :) .
Fyran och postkodlotteriet är på och de säger orter där vinnare finns, helt plötsligt säger de Bromma och vårt postnummer flimrar förbi.

D-man säger...men det är ju vårt, varav jag säger, har du kollat??, vi kanske har vunnit, har du fått in några pengar på kontot?...
Nää det tror jag inte säger han, eller vet du nåt jag inte vet... :)

Jag går in på deras hemsida och då visar det sig att vi vunnit........
20 000 kronor!!!!

Farao vad roooooooooooligt!! Blir så glaaaaad!!

Money money money... :))

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen va roligt, GRATTIS! Vad ska Ni hitta på för alla slantar? Stora kramen till Er / Ewa

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Tack!!
Jadu, eftersom det kom som en glad överraskning vet vi inte än vad vi ska hitta på...men det är ju alltid en trevligt bidrag till semesterkassan...eller så gör vi iordning sovrummet i vår med ny färg och garderober.
En sak är säkert, att göra av med dem kommer inte bli några som helst problem.. =))
Kramar!

Litenkram sa...

Men gud vad roligt!! Stort grattis till er! Inga småslantar heller:) Jag har vunint 100Kr och det är nog allt jag kommer att vinna där;)

Kramiz!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Tack C, känns så kul!! kraam

Anonym sa...

Rackarns vad kul. GRATTIS till er!!

Kramar Pia

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Tack Pia, kramar!