onsdag 9 februari 2011

Krya på dig!

Så var det snart bara 15 dagar kvar av detta trööökliv jag lever för närvarande.
Inte mycket händer på dagarna, tack gode gud för ljudböcker och min HTC. =)

Känner mig som världens suraste gnällis, å då har jag ju bara en liten skada. Stackars stackars dem som råkar ut för värre skador.

Men blev glad idag när jag fick fint krya på dig kort och blomstercheckar av moster i posten. TACK!!
Det blir absolut tullisar till helgen!

Fick även ett mail från moster igår, hon hade pratat med mamma och berättat vad som hänt och att hon hoppades att mamma skulle höra av sig...
Moooohaaaaaa det var gårdagens roligaste skämt!! (har ännu inte hört något)

1 kommentar:

Litenkram sa...

Vad härligt med vackra blommor:) Hoppas din mamma tar sig i kragen och hör av sig, betyder så mycket med en mors omtanke.

Kram vännen!