torsdag 25 februari 2010

Torsdagslunk

Torsdag och lön. Tjohooo.
D-man var snäll och skjutsade mig till jobbet i morse fast han är hemma och är ledig då vi ska ut med jobbet ikväll och äta på restaurang Kungsholmen. http://www.kungsholmen.com/
Det är vår CFO Kjetil som vill bjuda oss då vi var så snabba och effektiva med årsbokslutet. Superkul och roligt med lite belöningar. Det är vi på vår avdelning inte så bortskämda med.

I morse hann jag med att göra en Mary Kay beställning av make up så jag kan kicka igång det ordentligt plus några andra beställningar åt tjejerna på jobbet.
Fick även ett sms att väskan från Panduro kommit som är så bra att ha all make up i och som de flesta i vår unit har vunnit. Då var den i rosa och brunt, men nu har de valt att göra den i rosa och blått. Det får väl gå det med.. =)

Bild från panduro.se

Här kommer dagens glada låt...Åh vad jag gillar Bublé. Den här sitter skrutten och jag och diggar till. =))

"I Just Haven't Met You Yet
Oh Promise You Kid
To Give So Much More Than I Get "




Inga kommentarer: