söndag 7 februari 2010

Kök snart klart och skrutten gör sig hörd

Äntligen börjar köket bli färdigt. Nu är det i princip bara bordslampan och gardiner som ska upp.
D-man har fixat hela helgen och det blir så fint. Vilken tur att man hittat en karl som tycker om att fixa och trixa. =)
Jag har försökt hjälpa till där det går och annars har helgen ägnats åt tvätt och städ.

Igår kväll tittade jag på melodifestivalen, men blev inte speciellt imponerad. Inga bra låtar alls vilket var trist, men tyckte väl ändå att det var rätt att Ola och Salem gick vidare.

Idag har jag varit trött, skrutten gör sig hörd med sparkar mest hela tiden =).
Har även varit iväg en sväng till Kista C och handlat strumpbyxor och en ny top.
Just nu står svärmor i köket och gör matlåda till mig. Hon är bäst!!

Ser fram emot en ny vecka då det händer en massa kul. I morgon är det powermöte & awards möte med Mary Kay. På onsdag ska jag ha demonstration av Mary Kay på jobbet och till helgen är det make up utbildning med Maria W. Ska bli så roligt.


Nu blir det nog lite film innan det är dags att sussa några timmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade varit kul med lite före och efter bilder på Ert fina kök :-)

Kram Kram
/ Ewa