onsdag 24 februari 2010

Ansökan beviljad

Hade ju möte igår med chefen och lämnade in min föräldraledighetsansökan och vi hade lite allmänt prat runt detta och fick den sen beviljad. Vilken tur!! =)

Känns skönt att en punkt på listan är avklarad och att jag nu kan börja förbereda mig på att speca ner vad jag gör och göra klart allt inför överlämning.
Känns verkligen skumt att jag ska vara mammaledig, tänk att det blev så till slut, att vi ska ha bebis. Känns overkligt och häftigt och konstigt att få vara hemma.
Skrutten slår kullerbyttor därinne och rör sig mest hela tiden.
Tolv veckor kvar, nästan som ett sommarlov och vi vet ju alla hur fort de gick. =))

I morrn är det äntligen lön. Härligt. Ska iväg och bl a inhandla inflyttningspresent till Monica och Kenneth som vi ska till på lördag kväll. Det ska bli kul.

Inga kommentarer: