fredag 19 februari 2010

Behöver jag säga vilken dag det är..

Ok jag gör det ändå. Det är freeedag. Så härligt. I morse var det världens busväder och det var INTE kul att köra bil till jobbet. Snorhalt och äckligt. Usch. Nu får det räcka med vinter, men den verkar ju ha en järngrepp om oss.

Igår var jag hos Marlene och fick lite välbehövlig nack/rygg och ansiktsmassage, sååå skönt.
Hon hade bullat upp med kuddar och filtar för att jag skulle sitta så bekvämt som möjligt där jag satt framåtlutad mot britsen med min runda mage.

Efteråt kom D-man förbi och hämtade mig, han hade kört mig till Marlene och sen varit inne på Siba och köpt tv till sin mamma och samtidigt sett en mobil som han tyckte vore nåt för mig. Min börjar lägga av typiskt nog. Så vi åkte förbi Siba igen på hemvägen och kikade och kom så klart därifrån med en ny Samsung Ultra Touch S8300. =)


Jag har världens bästa älskling som tänker på mig jämt och vill att jag ska ha bra saker.
Tack snälla för telefonen. S'AGAPO.

Bild från net on net
I helgen ska jag ta det lugnt och vila, fortsätta fixa i köket och dona med Mary Kay.
Känns som man får bege sig tidigt hem idag då det sägs att oväder är på "g". Isch.

Inga kommentarer: