torsdag 11 februari 2010

Mary Kay visning

Hade Mary Kay visning på jobbet igår och bemöttes av blandade reaktioner.
Killarna suckar och himlar med ögonen, men några gick ändå in och luktade på herrprodukterna.
Tjejerna är mer åååh vad är det här, klämmer, luktar och provar. =)
Fick in två beställningar och kanske kan hoppas på två stycken till.. Håller tummarna.

Idag är jag så seg. Vaknade i natt med kramp i benet och tydligen är ju inte det helt ovanligt när man är i andra och tredje trimestern av graviditeten.
Hormonerna sprutar runt också och jag kände mig inte på mitt solskenshumör igår kväll även fast min darling kom hem från Sundsvall och allt. Gick och la mig tidigt och somnade, men vaknade så klart i natten av krampen. *suck*
Ser fram emot fredagen och helgens make up utbildning med goa Maria. Det ska bli superkul.


Mary & jag är "like this" ;))

Inga kommentarer: