tisdag 9 februari 2010

Lite glamour

Igår kväll var det awards och utbildning med Mary Kay på Scandic Star Hotell i Sollentuna.
Massor av tjejer fick fina utmärkelser för ett kanonjobb och det var superkul att se.
Härliga Lena fick en utmärkelse (den fjärde) för "miss go give". Hon är verkligen en kvinna som alltid är glad och bjuder på sig själv så hon var väl värd en sån titel till. Kul att min röst bland många fick gå till henne.
Annars hade vi utbildning i money management och åkte därifrån med massa nya idéer. Det gäller bara att omvandla alla dessa till action.
I morgon ska jag iallafall ha demonstration på jobbet och det ska bli spännande. Två trogna kollegor har jag åtminstone som hejar på mig. =)

Idag har det gått ganska fort på jobbet, haft mycket att göra, min SAP-utbildning gick tyvärr sådär då nätverket krånglade. Men som tur var hade jag utskrivna manualer med bilder så man fick improvisera lite.

Nu dags för en kopp te och lite tv, sen blir det säääängen.

Inga kommentarer: