tisdag 25 februari 2014

Vårkänslor


Har ni tänkt på att det börjar närma sig vår och att ljuset börjar komma tillbaka?. Helt underbart!
Ute på vår gård har små små snödroppar tittat fram.

Ska bli så mysigt att få uppleva våren den här gången då bebis kommer i mars.När Alexios kom i slutet av maj hade det varit ganska varmt en tid, men jag var stor och orkade inte njuta så mycket så nu ser jag verkligen fram emot att få vara ute och gå med vagnen.
Just idag har jag känslan av att jag kommer gå över tiden. Igår kändes det som hon skulle ut, dessa känslor pendlar jag mellan ungefär varannan dag, i natt har jag sovit som en stock vilket förmodligen gör sig då man får lite mer ork även om jag inte ska påstå att jag gör så mycket i onödan. :)

Igår åkte svärfar hem till Grekland och han var så ledsen över att lämna oss, inte för att lämna Sverige, men att inte få se sina barn och barnbarn på länge. Å andra sidan har det ju varit så hela merparten av deras uppväxt då de bott med svärmor här i Sverige och träffat sin pappa några veckor varje sommar. Men det är väl så att på ålderns höst så kommer alla tankar om att han kanske kunde gjort saker och ting på ett annat sätt.









Inga kommentarer: