fredag 14 februari 2014

Nya naglar & 15 dagar kvar


Var till Emma idag och gjorde nya, lite kortare naglar. Så skönt, de jag hade, hade blivit på tok för långa och då blir det bara jobbigt. Skönt att bocka av även detta från min lista.

Veckan har gått bra, mått illa typ varannan dag och i går började jag känna av lite tryck och spänningar bak, ner mot äggstockarna plus att jag varit kolossalt trött hela dagen i dag.
Kanske för att jag i går var hos Marlene och fick en lättare rygg/axel behandling + ljusterapi. Så skönt, men det satte nog i gång saker och ting. :)

15 dagar kvar till beräknad förlossning. Närmar sig med stormsteg!!

I tisdags träffade jag Pia och vi åt lunch på Taco Bar utanför Täby Centrum (som för övrigt är en enda stor byggarbetsplats) och sen fikade vi inne i centrum och pratade, skrattade och grät lite.
Håller alla tummar och tår för dig Pia! Sååå spännande!

Fredagskvällen närmar sig och helgen börjar. Härligt!


Neutrala kortare naglar, men lite glitter så man känner sig snygg på BB... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

❤️❤️❤️

Kram P