tisdag 18 februari 2014

Besök


Var hos min fantastiska barnmorska  på förmiddagen, förhoppningsvis den sista innan förlossningen.
Samtidigt så tråkigt för nu är den tiden slut, vad hände med dessa månader?? Den här graviditeten har verkligen gått så fort och det är tråkigt att inte få åka till Elham mer, ja, jag ska ju tillbaka på efterkontroll, men sen tar ju BVC över. Det har varit en sån trygghet att gå till Elham och jag är så glad och tacksam för att jag fick henne igen.

Allt såg bra ut så nu är det väntan väntan väntan som gäller.

På eftermiddagen kom Pia förbi med Aloe tvålen som jag missade att ta med mig förra veckan när jag besökte henne. Verkligen världens bästa tvål, funkar lika bra till händer, ansiktet som till kroppen och luktar fräscht. Kommer från Forever Living Products.

Träffen gick som vanligt alldeles för fort... <3
Nu dags att hämta lillbossen.


Aloe Vera tvål från Forever Living 

Inga kommentarer: