torsdag 27 februari 2014

2 dagar kvar till beräknad förlossning


Nu hörrni är det nära. Lördag 1 mars är ju jag beräknad till och det känns som kroppen börjar förbereda sig. Har haft en del sammandragningar de senaste dagarna och jag blir varm närsomhelst, speciellt på kvällarna när jag ska sova. Händer och fötter drabbas mest. Är heller inte lika hungrig och sugen på saker som jag var för bara någon vecka sen.

Vi tittar på magen mest varje dag för som D-man säger, förra gången när den sjönk gick det bara några dagar och så var det dags att åka till BB.
Undrar så om jag kommer gå över tiden, hoppas bara inte en vecka som förra gången. Börjar känna mig färdig i min graviditet nu och att vara så här stor.

Ett tecken är väl att jag börjar titta på kläder som jag kan ha sen. House of Lola har bl a en storsäljare till försäljning just nu under sportlovet. Det är "Make a wish" klänningen i svart som jag har i kjol och använt mycket. Känns som en bra vår/sommarklänning.

Är man som jag medlem på Campadre kan man fynda fina kläder, smycken, skor, väskor m m till bra priser.
Den här tröjan/blusen i leopard print från Saint Tropez kommer snart i brevlådan.



Ikväll kommer svärmor hit och hjälper mig med Alexios som får vara hemma från dagis i morgon och D-man som ska till Göteborg över dagen. Så lilla bebis du kan väl vänta en dag till?.... :)



Inga kommentarer: