måndag 17 februari 2014

Det går upp och så går det ner

Varannan dag feeling, med råge!!
Ena sekunden vill jag krypa ur kroppen, mår illa, fryser för att i nästa svettas och vara sugen på precis allt.
Sov oroligt i natt och hade känningar och press bak i ryggen. Känns som det kan hända grejer precis vilken dag som helst nu.

Helt makalöst att det är sol i dag, minns ni när det var sist? Inte jag, känns som en evighet sen. Får mig att längta till våren och Koster.
Nackdelen är att när solen skiner så här så ser man precis vareviga dammkorn hemma. Inte lika kul. :)

Har iallafall tagit mig över vägen och fått fotvård i dag, gud så skönt. Väldigt jobbigt när man inte kommer ner till sina fossingar och sen är det ju inte samma sak att göra det själv som att få lyxen att få bli ompysslad en stund.



Mina fötter känns lätta även med denna jättekula...



Inga kommentarer: