tisdag 21 februari 2012

Semlor och lite annat.

Det bjöds på semlor på jobbet idag. Men eftersom jag inte mår bra av grädde hoppade jag över de små raringarna. Tror faktiskt att det var både en och annan som åt två så de satt säkert och mådde illa sen.. ;)

Annars har vi fått veta att vi i nuläget bara blir två kvar på vår avdelning förutom vår chef och inhyrda konsult som ska lösa glappet då U slutar nu på fredag och chefen inte hunnit rekrytera en ny person. Den andra U ska byta avdelning, hon ska pyssla med samma uppgifter men inte tillhöra finance längre.
Känns trist, men kommer inte helt oväntat.
Jag hade mitt utvecklingsamtal i förra veckan och det kändes väldigt bra så jag har bestämt mig för att hålla mig kvar ett tag till, som det ser ut nu blir jag av med en uppgift för att få lära mig några nya och det känns ju spännande att få gå i den riktning man önskar.

Inga kommentarer: