lördag 18 februari 2012

Len som en babyrumpa..

Fick ett nytt ansikte igår. Gud så skönt det var. Gulliga Ellinor pysslade om mig och det här ingick i den
den klassiska ansiktsbehandlingen:

Ryggmassage, dubbelrengöring, hudanalys, peeling, ånga, porrengöring, brynplockning, ansiktsmassage, mask efter hudtyp, handmassage och passande dagcreme.
Fick prova ett nytt märke som de använder på salongen; Decléor, riktigt behagliga så jag köpte med mig en rengöring då jag har svårt för att hitta en som är riktigt bra.
Förlåt M.K. :))

Fick med mig en broschyr om Decléor alla produker
Efteråt åkte jag till mamma och hämtade henne för att styra kosan mot Coop och storhandla. Hon handlade riktigt mycket vilket gör mig glad. Jag sa även till henne när jag lämnde av henne hemma, att hon ser så mycket piggare ut.
Och höll med och sa att hon känner sig lite gladare. KUL!!
Idag ska vi till thia och thios och fira thios födelsedag. De saknar Alexios så han kommer förmodligen stanna kvar över natten så de får rå om honom ordentligt.
Jag och Cia ska träffas ikväll och gå ut och äta på Tvärsöver på Bondegatan.
Ska bli superkul, var så länge sedan vi sågs.

2 kommentarer:

Litenkram sa...

Åh vad härligt med lite vardagslyx! Decleor gör jättebra produkter, du blir säkert nöjd:)

Tack för en jättetrevlig kväll, det var länge sen 6h gick så fort;)

Kram!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Tack själv, verkligen supertrevligt!! I en mysig lokal med superservice dessutom!
Kram