onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag & Lola visning..

Vi brukar inte fira nåt speciellt, D-man kan få nåt litet kort med fina ord, men så mycket mer blir det inte.
Självklart blir man ju glad och rörd när någon tänker på en och jag tror det är andra eller tredje året som jag får en fin tulpanbukett skickad till jobbet av min älskling.
Han vet att jag älskar tulpaner och i år såg den ut så här...




På kvällen åkte jag till Louise som var värdinna för en House of Lola visning, den nya kollektion har släppts och det var sååå mycket fint att titta, prova och klämma på.
Eva som var säljare och visade kläderna var kanon utan att vara för mycket eller på.
En ny svart kjol, som man aldrig kan få för mycket av blev det och en rosa kofta.
Längtar tills de dyker upp i brevlådan.
Vi bjöds på god paj och dryck av Louise och det var kul att träffa nya brudar som jag tror alla blev lite kära i Lola kläderna, (som man så lätt blir.. )


Inga kommentarer: