fredag 17 februari 2012

En lyxdag i vardagen..

Har ju lyxen att lämna Alexios till sin yaya på fredagar vilket innebär att jag kan fixa med egna saker eller bara vara hemma och ta det lugnt.
Idag t ex ska jag iväg på en klassisk ansiktsbehandling på hela 1,5 timme. Ska bli så fantastiskt skönt.
Jag har tidigare varit och gjort fotvård hos dessa gulliga tjejer på http://www.brommacosmetique.se/ så det ska bli kul med en ny behandling. Återkommer med resultatet sen.

Efter det ska jag iväg och hämta mamma och åkte iväg och handla. Hon ringde igår och riktigt kvittrade. Det är en sån ny grej för mig, hon som inte hört av sig på åratal och när man väl pratat har allt varit nej, och jag har ingen lust och hon har varit så inkapslad i sig själv.
Nu har hon till och med tagit tag i vissa saker som vi pratat om för flera år sedan. Vore så skönt om hon fick må bra och komma tillbaka till livet.

Nu lite lunch innan det är dags att ge sig av för en stunds avkoppling.

Inga kommentarer: