tisdag 2 juni 2009

Å vart tog sommaren vägen..

Helgen var ju fantastisk varm och skön, men nu har man blivit nedknuffad på jorden igen av regn regn regn. Å kallt är det också. Så trist.
I söndags gick jag bort till Diana, jag var typ sjöblöt efter den 30 minuter långa promenaden i värmen, men jag hade lixom inte hjärta att ta bilen när det var så fint.
Malin och Abbe kom över och han och Oliver badade medans vi tjejer fikade och snackade skit.
Promenerade sen hemåt och fixade runt lite hemma.

Igår var jag på något kul! Min första Mary Kay utbildning. Nu ska jag kränga hudvårdsprodukter så det står härliga till. Det var en samling glada själar som samlades i lokalen på Söder och mycket skratt och tok blev det.
Var helt slut när jag väl kom hem och var tvungen att lägga allt åt sidan och läsa min "Hannibal Lecter" bok i stället. Snacka om kontrast till hudvård! :-))

Idag har dagen rullat på i sakta mak, kl 17 hade jag bokat tid med Andrea som är PT på SATS och fick lite tips på hur jag ska ta tag i mitt tränande. Efter det blev det ett svettigt spinningpass på 45 minuter och sen var jag helt färdig. Men sååå nöjd!
Kvällen avslutades vid Grimstafältet då jag kikade på mitt gudbarn som hade fotbollsmatch.
Tänk att den skruttan fyller 8 år i sommar.
Som tur var, var det uppehåll under matchen, men usch vad det var ruggigt.
Vill ha tillbaka solen. Man blir smått orolig inför konserten med Bruce på fredag!
Ska man behöva köpa regnställ och storstövlar kanske??!

I morrn blir det att handla till helgen ,torsdag träna på lunchen, åka förbi svärmor och kolla posten och sen hem och städa för finbesöket på fredag!
Ska bli såå kul att Ewa kommer!!

Inga kommentarer: