fredag 12 juni 2009

Veckans bästa dag

Fredag igen. Var tidigt på jobbet för att kunna gå vid 12.30. Ska till Jola idag och klippa och tona mig. Ska bli såå skönt. Längtar till hennes hårmassage. Tror inte jag haft en frisör som tvättar håret så jäkla bra + hennes grymma massage. Längtar ju så klart även till att få bort några gråa kompisar.

Annars blir det nog en lugn fredag, vädret gör mig lite deppig och frusen.
I morgon kväll kommer äntligen D-man hem, 2 veckor går fort men första veckan var det rätt skönt, får sova ostört utan snarkningar och man rår om sig själv lite, men nu saknar jag honom så jag blir tokig snart, så jag kommer väl stå där på Arlanda som en äggsjuk höna och bara vänta..*fniss*

Är lite avis på Mala, de åker till Koster på söndag och är där nästa vecka. Hade varit kul att åka och fira midsommar med dem.
Fick för övrigt ok på min semester igår, jippi! Men som sagt han hade inte vågat annat.
Dessutom klämde han in 4 veckor precis när vi andra ville ha våra så han kunde lixom inte säga så mycket. hehe

Idag är det veckans bästa dag!!

Inga kommentarer: