fredag 26 juni 2009

En rolig dag

På fm idag var jag på utbildning i Uppsala via Mary Kay och lyssnade på en helt fantastisk kvinna vid namn Christina. Allt som oftast slår det mig hur roligt och givande det är med glada, positiva människor. Man får sig en tankeställare, visst jag tänker att, herreguud är denna människa så här hela tiden??, men så är det ju inte. Dock är det viktigaste hur man tänker och agerar mot sina medmänniskor. Behandla andra som du själv vill bli behandlad är så rätt. (även om det så klart är mega svårt mot vissa människor som man stöter på i sitt liv.)

Efter några givande timmar med mycket info och bra tips känner jag mig nu ännu mer taggad att sätta igång med mitt "Mary Kayande" Ser helt klart fram emot hösten!

En parantes, att vi inte hittade dit (urusel karta via eniro) och att AC:n i bilen slutat funka och svetten lackade och att tre något irriterande kvinnor steg ur bilen och in i lokalen blåste ju bort snabbt när man träffa Christina. :-))

Eftermiddag flöt på och jag har fått en massa gjort på jobbet. Sitter nu ute på balkongen med ett glas kallt vitt vin och njuter av att det är helg igen. Vädret ser ju lovande ut inför dessa två dagar och det tackar man ju för.

Måste bara visa min kära väns lilla katt Saris.. Hon är en av världens sötaste katter.
Hennes mama ska flytta och var är Sara? Jo med så klart.
Sötnos!!



Önskar er alla en solig och skön helg!

Inga kommentarer: