måndag 22 juni 2009

Tidig morgon

06.15 och jag är på jobbet. Så här tidigt skulle jag aldrig komma upp om det var höst eller vinter, men nu så här på sommaren är det en annan femma. Speciellt när det sitter en kråka utanför fönstret och ger sig f_n på att väcka en.
Sen skulle D-man iväg till kund i Jönköping och vad gör man inte för att slippa bussen.
Tänk att jag överlevde denna midsommar oxå, men usch fy och blä vad jag mådde dåligt i lördags. Vaknade med en huvudvärk som inte var av denna jord plus ett illamående som gjorde att jag ville krypa ur skinnet.
Ni kan ju bara tänka er vad det resulterade i...hua hua.
Å andra sidan kanske det inte var så märkligt när man blandar martini, snaps, vin och drinkar. Hurra hurra, att man aldrig lär sig!!
Hade trots baksmällan en supertrevlig midsommar med Antonia och Stamme och åt och drack som sagt mycket goda grejer.
Extra kul oxå då vi firade att de ska gifta sig nästa år. HURRAAA, grekiskt bröllop!!

Eftermiddagen och kvällen ägnades åt liggande ställning i soffan med typ den största kannan vatten jag kunde frambringa.
Igår tog D-man och jag en långpromenad och sen fixade jag lite hemma och bara tog det lugnt.

Ikväll blir det make up träning med Mary Kay, ska bli intressant med lite nya tips och idéer.

Nu MÅSTE jag bara ha kaffe och smörgås.
Ha en underbar dag, dimman ligger tätt utanför fönstret, men det kanske blir fint idag ändå.

Inga kommentarer: